Американската марка Chevrolet сключи четиригодишен договор за спонсорство с клуб от Английската висша лига и стана официален спонсор на северноамериканското турне на ФК „Ливърпул".
Марката влиза в ролята и на официален автомобилен партньор.
Партньорството ще продължи до края на сезон 2015/2016 на английското и европейското футболно първенство и ще включва визуално присъствие на марката на „Анфийлд" - стадиона на „Ливърпул", редовно публикуване на материали в печатните и дигиталните издания на клуба и в сайтовете на феновете и участие на играчите в рекламни дейности.
Chevrolet е и официален спонсор на предсезонното турне на клуба, едно от най-популярните в света, което вече започна с мач на „Ливърпул" и ФК „Торонто" миналата събота. „Ливърпул" ще играе на 25 юли с италианския „Рома" във „Фенуей парк", Бостън, и на 28 юли - със съперниците си от Английската висша лига „Тотнъм Хотспър" в Балтимор.
За повече информация относно северноамериканското турне на ФК „Ливърпул" посетете www.lfctour.com.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!