Комуникацията по радиото между бокса и пилотите ще се промени тотално от ГП на Сингапур. Инженерите вече нямат право да дават информация, която се отнася до подобряването на времената на обиколка. В това число са напътствията за промяна на настройките, даване на данни за горивната консумация и темпото, различните сектори, състоянието на гумите и промените. Също така по време на формиращата обиколка вече е забранено да се дават напътствия за промени за по-добър старт. Инженерите могат да казват на пилотите кога да влязат в бокса, да предупреждават за трафик отпред или жълти флагове. Запазват се инструкциите при отборни заповеди за изпреварване на единия от пилотите, но във всички фрази не трябва да има кодирани послания. Често пилотите получаваха инструкции за промяна на настройките на диференциала, работата на спирачната система и картите на двигателя в съкратена форма. От FIA обявиха, че ще има нулева толерантност при нарушения. Агенция Speed-Press 
 
       Тестваме фейслифта на Porsche Cayenne
      Тестваме фейслифта на Porsche Cayenne
    
     
       Renault EOLAB има разход 1 л/100 км
      Renault EOLAB има разход 1 л/100 км
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

